Monday 30 January 2012

Pengalaman Menggunakan Internet

Assalamualaikum kawan2...



Hari ni saya nk menceritakan tentang perasaan saya mse first time guna internet.....
biasa la kan kalau kita baru dpt bljr sesuatu yang bermanfaat dan benda tu memudahkan kerja kita mestilah seronok kn?....


saya ni pelajar sekolah luar bandar..so,benda-benda berkaitan ICT ni kteorang memang low...
Internet ini dapat memudahkan kerja terutamanya pelajar...internet merupakan tempat paling senang untuk pelajar mendapatkan bahan atau mengetahui maklumat sesuatu perkara dengan lebih mendalam dan terperinci.Selain itu,kita juga dapat mengetahui perkembangan semasa dengan cepat seperti keadaan semasa negara-negara lain mahupun politik.




Akhir sekali,sebagai bakal guru yang berpengetahuan....saya akan menggunakan internet ini dengan sebaiknya agar perkara-perkara lain tidak menyebabkan saya leka menggunakan internet, dan menjadikan internet ini sebagai rujukan saya selain buku.sekian.....:))



No comments:

Post a Comment